תפריט נגיש
 

חיזוק אמון הגולש באמצעות דף "המלצות" עדכני

לפני 8 שנים כשהתחלנו לבנות אתרי אינטרנט הייתי סקפטי לגבי המלצות. נראה היה שכל אחד יכול לכתוב מה שהוא רוצה. הרבה מההמלצות באתרים היו "אנונימיות" - פעם אנשים לא רצו להחשף באינטרנט. היום בעידן פייסבוק, אנשים בונים ומשקיעים ביצירת הזהות הדיגיטלית שלהם ובהתאמה, ההמלצות שנכתבות היום הן הרבה יותר אישיות. במקומות רבים ניתן גם להוסיף תמונה של הממליץ או העסק - דבר שרק לפני כמה שנים היה נדיר.


לפני 8 שנים כשהתחלנו לבנות אתרי אינטרנט הייתי סקפטי לגבי המלצות. נראה היה שכל אחד יכול לכתוב מה שהוא רוצה. הרבה מההמלצות באתרים היו "אנונימיות" - פעם אנשים לא רצו להחשף באינטרנט. היום בעידן פייסבוק, אנשים בונים ומשקיעים ביצירת הזהות הדיגיטלית שלהם ובהתאמה, ההמלצות שנכתבות היום הן הרבה יותר אישיות. במקומות רבים ניתן גם להוסיף תמונה של הממליץ או העסק - דבר שרק לפני כמה שנים היה נדיר.

מה ההשפעה של זה ?

מחקר שנערך הצביע שאתרי אינטרנט בעלי דף המלצות שפרו את אמון הלקוח במוצר, ודף המלצות המכיל את שם ותמונת המממליץ העלו את האמינות ל90%. כשחושבים על כך זה לא מפתיע, משרדי פרסום משתמשים באפקט "ההמלצה" רוב הזמן, כעת ניתן ליישום זאת גם עבורכם.

בחנו בעצמכם: האם המלצות יכולות לתרום לכם ? להעלות את ערך החברה ? כנסו לדף ההמלצות הבא, ובחנו את התגובה הרגשית שלכם, מבלי להכיר את האתר עצמו, האם האמון שלכם עלה ?
עליית מפלס האמון לא בהכרח תוביל לרכישה, אך זוהי נקודה נוספת, שמחזקת אתכם, ביצירת היחסים ותבהליך המכירה הסמוי והגלוי שמתקיים מול לקוח פוטנציאלי, מתעניין חדש.
 

כיצד לבנות עמוד המלצות בצורה נכונה ?

ניתן להכניס המלצות במספר דרכים:

  • כדפים סרוקים, במקרה זה נשים תמונה מוקטנת אשר תמחיש את ההמלצה - את ההמלצה עצמה יוכלו לקרוא מי שיבחר לעשות זאת. על ידי כך שאנו ממחישים למתעניין את העובדה שאנו מומלצים, ללא הצורך לקרוא את ההמלצות
  • כתקצירים המפנים למידע נוסף - על בסיס אותו עקרון, אנו נוכל לשים תקציר כלשהו, אשר יפנה לדף עם ההמלצה המלאה. לעיתים אתרים יבחרו לפעול בצורה זו כאשר הם ירצו להגדיל את נפח האתר אל מול גוגל.
  • להמלצות מומלץ לצרף את שם הממליץ, על מנת להעלות את רמת האמינות, תפקידו בחברה, ותמונה או לוגו של החברה.

הדבר הכי חשוב - לפני יצירת דף ההמלצות הוא לבחון את סוג התוכן שקיים אצלכם ואת סוג ההמלצות שקבלתם. בהתאם לאופי התוכן יש ליצור את מבנה הדף הנכון
 

איך ליישם את המידע הזה באתר שלכם ?

עצמאית - נכנסים למערכת הניהול NTT ומעדכנים תוכן במודולים הקיימים, ניתן לעדכן המלצות כדפי תוכן פשוטים או לעבור עם מודול ההמלצות שהקמנו עבורכם. 

לא קיים מודול המלצות באתר שלכם ? בכדי לתמוך באתרכם, בטאגרופ תספק 40% הנחה ביצירת מודול המלצות, (במקום 500 ש"ח, העלות תהיה 300 + מעמ). ההטבה ניתנת למשך השבוע הקרוב, לצורך המימוש שלה השיבו מעוניין למייל זה.

הפעילו אותנו
 - שלחו לנו את המידע שיש לכם, ומה נדרש לעשות, תוכלו למשל לשלוח אלינו רשימת אנשים לפנות אליהם. אנו נרכז את המידע נסדר אותו ,נקים מודול מתאים באתר שלכם ונעדכן עבורכם את התוכן. השירות ניתן בתשלום בהתאם להיקף העבודה.
 
בכל מקרה בו תבחרו אנו נשמח לייעץ וללוות אתכם
נצלו את השבוע הזה, כדי לקדם את העסק שלכם צעד נוסף

השאר תגובה

בין אם תרצו להקים אתר חדש, לשדרג אתר קיים, או לבחון איך לקבל פניות מהאיטרנט, נשמח לעזור
 

ואהבת לרעך כמוך אהבת?
הוסף לאתרך