הניסיון האישי שלנו, ומחקרים בתחום מראים שמבחינה סטטיסטית לקוחות לא תמיד יזכרו שאתם קיימים. זה לא שהם לא מכירים אתכם, ולא יזהו אתכם כשתתקשרו - אך ביום יום כאשר לקוח נדרש לבצע עבודה מול ספק בנושא מסוים, אותו לקוח שלכם שאתם כבר בצעת עבורו פרויקט, לא בהכרח יזכור בטווח המיידי שאתם "נוכחים" ויכולים לספק לו מענה.
איך אתם יכולים לגרום ללקוחות שלכם לזכור שאתם קיימים, ולא פחות חשוב, שאתם בעניינים ?
יש דרכים שונות לשמור על קשר עם הלקוחות: שליחת ברכות ימי הולדת לאנשי קשר, תפעול קבוצה בפייסבוק, מתנות בחגים, ביצוע כנסים/ אירועים, ביצוע "כנסים אינטרנטים", שליחת מכתבים אישיים לאנשי מפתח, שליחת דיוורים במייל (בעגה מקצועית, ניוזלטר), ועוד. בדיוור זה אנו נרחיב מעט יותר על דיוור אלקטרוני - ניוזלטר.
ניוזלטר - שמירה על קשר בצורה יעילה ונכונה
כמו ששמתם לב אנו בחודשים האחרונים אנו שולחים לכם מיילים תקופתיים, ניוזלטר.את המיילים שאנו שולחים לכם אנו מוציאים ממערכת דיוור מקצועית. אנו יכולים לשתף אתכם שלאחר כל שליחה אנו מקבלים פידבקים ממי שהנושא רלוונטי אליו, ונכון לרגע זה, 100% מהדיוורים שלנו נשאו פרי ושפרנו ללקוח לשפר את האתר שלו, בייעוץ או שירות שאנו מספקים לכם. התגובות שלכם מדהימות ומחזקות אותנו להמשיך ולשלוח לכם מידע עדכני שיכול לקדם את העסק שלכם. כמובן שהמידע הזה חייב להיות בכמויות הנכונות, בתמצות המתאים, בתדירות המתאימה וכולי.
מה ניוזלטר יתן לעסק שלכם ?
זה נושא למאמר שלם, בחלק זה נמנה כמה סיבות בתמצות:
- נגישות לקהל המתאים - מעל 50% ממשתמשי האינטרנט פותחים את תיבות הדואר האלקטרוני שלהם על בסיס יומיומי.
- לקוחות שלכם ידעו שאתם קיימים, במידה ולקוח צריך שירות כלשהו וחושב על ספק מתאים לצרכיו, מיילים מכם יזכיר לו שאתם בעניינים
- סטטיסטיקה מדויקת ! - בעבודה על מערכת דיוור אלקטרוני ניתן לקבל משוב על הקמפיין שנשלח כגון כמות המיילים שנפתחו ,כמות הלינקים שהלקוחות הקליקו עליהם, קבלת מידע על מיילים שגויים. ממשוב זה ניתן להסיק מסקנות על הקמפיין ולייעל את הקמפיינים הבאים.
- עלות הפקה - שליחת דואר אלקטרוני זולה יותר מכל אמצעי פרסום אחר, היא מהירה וזמינה ולא דורשת זמן הפקה רב (לעומת הפקת חומרי דפוס, שליחה בדואר וכו)
- מקבל אתכם מי שרוצה לקבל אתכם - הכוח אצל הלקוח שלכם, במידה והלקוח לא מרוצה מהתקשורת מולכם - הוא יוכל להסיר את עצמנו מרשימת התפוצה שלכם ולא לקבל דיוורים נוספים - אתם יכולים לדעת שמי שנמצא ברשימה, רוצה לקבל מידע מכם.
- התאמה הנושא ללקוח - ניתן להכין רשימות תפוצה ודיוור שונות עבור קבלי יעד שונים בעסק, וע"י כך לספק לכל לקוח או מתעניין את המידע שרלוונטי אליו. אתם יודעים שהמסר הנכון מגיע לקבוצה הנכונה.
תכלס, איך מקדמים את הנושא עבור העסק שלכם ?
בחודשים האחרונים בטאגרופ וחברת הדיוור המובילה פולסים, אשר מדוורת מליוני מיילים בחודש לחברות המובילות בארץ (מכבי, לקסוס, דיסקונט, המרכז האקדמי ועוד..), עמלו יחד על יצירת ממשק בין החברות, כזה שיאפשר לכם להנות מהיכולות של מערכת דיוור מקצועית, בממשק העבודה שלכם NTT, ובקלות.
מהיום כל לקוחות בטאגרופ זכאים להחזיק בפולסים חשבון עם כמות ראשונית של לקוחות לצורך ניסיון לזמן בלתי מוגבל. החיבור למערכת פולסים מתבצע ישירות דרך מערכת NTT אשר מכילה גם את פרטי הפונים אליכם ומאפשרת לכם לנהל את תוכן האתר שלכם.
לצורך פתיחת חשבון התנסות ללא עלות וללא הגבלת זמן, פנו לשירות הלקוחות שלנו
אתם עסוקים מידיי כדי להוציא את זה לפועל ? תנו לאנשי מקצוע לקדם אתכם
אנו יודעים שמרביתכם עסוקים וששליחת דיוורים באינטרנט זה לא תחום העיסוק המרכזי שלכם, שיווק זה דבר נוסף שאתם עושים מעבר לניהול העסק שלכם וליתר התפקידים שלכם.
תנו לאנשי מקצוע לטפל לכם בנושא, אנו ערוכים לספק לכם פתרון מלא, החל מהכנת רשימת התפוצה, כתיבת תוכן, קופירייטינג שיווקי, ובחירת המינון שנכון עבורכם - בין אם זה רק בחגים, אחת לרבעון, אחת לחודש, או יותר. בסיום כל דיוור תקבלו מאיתנו דוח יעילות דיוור ויחד נוכל לעשות חשיבה ולבחון מה נכון לכם.
אם הקשר עם הלקוח חשוב לכם, והייתם רוצים לקבל ייעוץ ומידע אודות תמהיל שיווק ודיוור שמתאים לעסק שלכם, צרו איתנו קשר במייל או בטלפון 072-2221605
השאר תגובה