יותר ויותר חברות ואנשי עסקים מזהים את היתרון השיווקי של האינטרנט על פני מדיות אחרות.
בעזרת כלים פשוטים ובעלויות נמוכות יחסית ניתן לחשוף את החברה, מוצריה ושרותיה לאלפי גולשים ברשת מדי יום.
אתר הבנוי כהלכה ומנוהל היטב ייצר פניות רבות. בעזרתו ניתן ללמוד את העדפת הצרכנים ולהתאים פתרונות לצרכיהם.
אתר אינטרנט הוא כלי שיווקי אדיר ומלא פוטנציאל, אבל מאיפה מתחילים?
בניית אתר ללא תוכנית מסודרת ומבלי להכיר את האינטרנט על בוריו עלולה להסתבר כבזבוז משאבים.
תוצאה של תהליך לקוי כזה עלולה ליצור פיל לבן באינטרנט - אתר יקר שנבנה בתקציבים גדולים אך לא מניב פירות.
במקרים אחרים חוסר ניסיון ובחירה לא נכונה של אפיקים להשקעה עלולים לעכב את התהליך ולייקרו מאוד.
יועץ האינטרנט של בטאגרופ ילווה את תהליך הקמת האתר משלב הרעיון ועד תפעול האתר ויצירת פניות רלוונטיות.
אתר טוב יותר בפחות כסף
יועץ בטאגרופ המלווה את תהליך הקמת האתר חוסך משאבים ומוזיל עלויות וזאת מכמה סיבות:
1. לשלם רק על מה שצריך - תהליך הקמת אתר המנוהל על ידי מומחה בתחום יאפשר בחירת ספקים מתאימים לתקציב החברה ולמטרות
האתר.
2. לנצל את הזמן רק למשימות רלוונטיות - מומחה בעל ניסיון יקצר את משך הזמן הנדרש להקמת האתר.
3. לעבוד רק על מה שאתה יודע- יועץ שילווה אותך בתהליך הקמת האתר יאפשר ליתר עובדי החברה לעסוק במשימות
לשמם הם נשכרו במקום לטפל במשימות בהם לא התנסו.
עשרה שלבים לבניית אתר:
יועץ האינטרנט שלנו יוביל את תהליך הקמת האתר משלב הרעיון ועד שלב העלייה לאוויר והניהול השוטף.
תהליך הליווי וההכוונה כולל מספר שלבים:
1. מטרה - הגדרת מטרות האתר כנגזרת ממטרותיה העסקיות של החברה
2. קהל - אפיון קהל היעד
3. מתחרים - מיפוי מתחרים ברשת
4. תכנון - אפיון ותכנון האתר בהתאם למטרותיו
5. ספקים - בחירת ספקים לשירותים הבאים- בנית האתר, קידום האתר, כתיבה שיווקית לאתר
6. ניהול - ניהול תהליך הקמת האתר ועבודה מול הספקים השונים
7. אחסון - בחירת ספק לאחסון האתר
8. עדכון - הכנת תוכנית עבודה לניהול ועדכון שוטף של האתר
9. תפעול - ליווי מנהל האתר בעת עלייתו לאוויר ובמהלך השבועות הראשונים לתפעולו
10. פרסום - הכנת תוכנית פרסום באינטרנט המותאמת למטרות האתר ולתקציב החברה.